Verzenden en retourneren

 

Verzenden

Journuit brengt met veel plezier jouw droomsofa tot bij je thuis. We werken samen met transportbedrijf Mecaro, waar een speciaal Journuit team paraat staat om er wekelijks op uit te trekken. Zodra je bestelling in productie wordt genomen, word je op de hoogte gebracht vanaf welke week we je sofa kunnen leveren. Twee weken op voorhand laten we je weten op welke dag tijdens die week we je zetel precies zouden kunnen leveren. Lukt het die dag niet voor jou, dan stellen we je een andere dag voor tijdens de daaropvolgende week.

Inbegrepen in de leveringprijs die vermeld wordt tijdens het bestelproces, zit de levering op het gelijkvloers, het uitpakken en monteren van de zetel en het terug meenemen van het verpakkingsmateriaal – zodat jij onmiddellijk van je sofa kan beginnen genieten, zonder opruimen! Wat niet inbegrepen is, is het leveren van de zetels op een verdieping. Als je in een appartementsgebouw woont of je zetel graag op een hogere verdieping wilt laten leveren, voorzie je dus zelf een verhuislift.

Als je in onze webshop gratis stalen bestelt, worden deze verstuurd met bpost. Per adres kan je tot 6 stalen volledig gratis laten bezorgen.

Retourneren

Omdat het voor ons zo belangrijk is dat iedereen bij Journuit zijn of haar perfecte droomsofa kan creëren, bieden we haast oneindige opties aan wat de opbouw en afwerking van onze producten betreft. Alles bij elkaar genomen – van de keuze voor de pootjes tot de stofkeuze en de gewenste afmetingen en opstelling – bieden we meer dan 600.000 verschillende sofa’s aan. Daardoor is de kans dat je ooit iemand met een identieke sofa tegen komt, bijzonder klein!

Om deze hoogst persoonlijke zetels te kunnen creëren, werken we exclusief op bestelling. Elke sofa wordt dus op maat gemaakt, pas wanneer de bestelling wordt geplaatst. We hebben dus niets op stock, en dat helpt ons ook om bewuster te produceren. We zitten immers niet met overstock van grondstoffen, materialen of afgewerkte producten, en vermijden zo elke vorm van verspilling.

Omdat we op deze hoogst persoonlijke manier te werk gaan, kunnen we bestelde producten niet terugnemen of omruilen. Uiteraard heeft dit geen betrekking op de productgarantie: wanneer de kwaliteit of prestaties van een Journuit zetel niet overeenkomen met wat we op deze website beloven, is het mogelijk dat we je zetel zullen vervangen of herstellen. Voor meer informatie over onze garantie verwijzen we je graag door naar onze algemene verkoopsvoorwaarden.

We gebruiken op deze site cookies om je bezoek aan Journuit te optimaliseren. Door onze site te gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies zoals omschreven in onze Privacy Policy.

ok